Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Wys = wysokość | Gr = grubość
Charakterystyka Listwy:
Wysoka jakość wykończenia powierzchni jest wynikiem starannego procesu lakierowania i szlifowania z zastosowaniem zaawansowanych maszyn i wielu lat doświadczeń naszych specjalistów. Gwarantujemy zadowolenie lub zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Wysoka jakość i niebanalny wygląd tej listwy przypodłogowej – to gwarancja niebanalnego wnętrza. Jego aranżacja jest prostsza, gdy ma się do czynienia z produktami trwałymi i niezawodnymi jak panele ścienne czy cokoły przypodłogowe z MDF-u. Warto do nich dostosować wybór listwy przypodłogowej i skierować swój wzrok w kierunku tego właśnie elementu dekoracji wnętrza. To jednocześnie praktyczne, techniczne wykończenie połączenia między ścianą a podłogą, które montuje się z łatwością za pomocą kleju.
Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z warunkami
prawidłowego montażu i eksploatacji zawartych w karcie technicznej
Producent nie odpowiada za wady powstałe w następstwie nieprawidłowego montażu lub eksploatacji produktu, w tym w szczególności za:
Czas realizacji zamówienia jest podany na stronie produktu pod ceną produktu.
Realizacja zamówienia składa się z kompletacji zamówienia (zazwyczaj 1-3 dni robocze) oraz dostawy (2 dni robocze).
UWAGA: w związku z dużą rotacją towarów lub w przypadku zamówienia większej ilości towaru niż posiadamy w magazynie, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. W celu dokładnego określenia dostępnej ilości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Wydłużopny czas realizacji zamówienia (3-14 dni lub 2-3 tygodnie) obowiązuje dla produktów na zamówienie. Sprowadzamy je z zagranicy lub wykonujemy specjalnie dla Klienta. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru u naszych dostawców oraz planu produkcji w naszej stolarni.
Kurier wnosi paczkę do 30kg. Powyżej tej wagi wniesienie leży po stronie odbiorcy.
Listwy oraz akcesoria przed wysyłką przechodzą dokładną kontrolę jakości oraz są przez nas odpowiednio zabezpieczone aby zapobiec ewentualnym
uszkodzeniom w transporcie. Jeśli doszłoby do sytuacji w której towar zostanie dostarczony uszkodzony należy spisać protokół szkody z kurierem
a następnie skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta. Każda reklamacja w takim przypadku zostanie rozpatrzona pozytywnie.